Het elektrische deelfiets bedrijf SMOVE.CITY lanceert nu ook lange termijn verhuur voor mensen die een elektrische fiets willen voor persoonlijk gebruik.

Kortrijk, Belgium, 21 Juni--(SMOVE.CITY)--

Vanaf nu kunnen mensen voor een vast bedrag per maand hun eigen elektrische SMOVE.CITY fiets hebben. Gebruikers kunnen deze persoonlijke elektrische fiets meenemen naar huis, een extra batterij krijgen ze er ook bij om thuis op te laden. Pech onderweg? Laat het ons weten via de app en repareren je fiets ter plaatse of we geven u een nieuwe fiets binnen 48 uur.

Dankzij ons lange termijn verhuur aanbod wordt ons elektrische deelfietssysteem nog nog meer inclusief: mensen die buiten het operationeel gebied van ons deelfietssysteem wonen of werken, kunnen nu dus hun persoonlijke elektrische fiets huren voor eigen gebruik.

Prijs voor een persoonlijke elektrische fiets van SMOVE.CITY begint aan € 99/maand alles is inbegrepen in de maandelijkse prijs; zoals herstellingen, onderhoud en ook dagelijks 2 uur toegang tot al ons andere elektrische deelfietsen in de stad, meer informatie over dit aanbod: smovecity.app/longterm-rental/

ForPrint01.png
  • png

Lange termijn verhuur vormt een aanvulling op het elektrische deelfietssysteem en zorgt voor meer inclusiviteit.

Het SMOVE.CITY elektrische deelfietssysteem is sinds Januari 2022 beschikbaar in Kortrijk met 50 elektrische deelfietsen

Momenteel bieden we gebruikers twee mogelijkheid om onze deelfietsen te gebruiken, een prijs model per rit waarbij gebruikers €0.35 per minuut betalen. Dit is geschikt voor occasionele gebruikers. Onze maandelijkse abonnementen zijn €10 of €30 per maand waarbij men dagelijks 30 minuten of 60 minuten gebruik kan maken van onze deelfietsen. Maandelijkse abonnementen zijn bedoeld voor ons regelmatige gebruikers die meermaals per dag onze deelfietsen gebruiken.

iPhone Mobile Mockups kit Vol 12 - 02.png
  • png

Een innovatief aanbod ontworpen met inclusiviteit van deelfietsen in gedachten.

Ons nieuw lange termijn verhuur van elektrische fietsen is beschikbaar voor zowel bedrijven die dit aan hun werknemers kunnen aanbieden voor woon-werk verplaatsing en particulieren.

Dit aanbod is beschikbaar vanaf € 99/maand, alles inclusief, zonder langetermijnverplichtingen of verbintenissen.

Als het op veiligheid aankomt, is er bijna geen risico op diefstal, aangezien de fiets permanent geo-gelokaliseerd is en is uitgerust met een sabotagebestendig slot dat direct in de motor is ingebouwd.

Meer informatie over ons nieuw aanbod van lange termijn verhuur van elektrische fietsen kunt u vinden op de volgende link: smovecity.app/longterm-rental/

De mobile applicatie is beschikbaar op App Store & Google Play Store:

Apple App Store: https://apps.apple.com/app/id1544666899

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=io.birota.smovecity

ForPrint02.png

• Download vCard

Ontvang exclusief nieuws

Ben je een journalist? Of werk je voor een dagblad, tijdschrift of blog?
Meld je aan en krijg als eerste toegang tot ons nieuws.

Ontvang het laatste Smove.City nieuws via RSS.